خب به فضل الهی یک قالب جدید از خودمون در وکردیم!
دلم خواست اسمش رو بذارم «فقط تو رو دوست دارم!»
اگه خوشتون اومد اجازه دارین به رایگان ازش استفاده کنین!
حتما میدونین که این یکی هم با سطحِ پایینِ سوادِ من شکل گرفته دیگه؟ پس انتظار خاصی ازش نداشته باشین.
برید اینجا!
ما را در سایت و ما چقدر ساده ایم که فکر میکنیم میشود همۀ مسائل را با گفتگو حل کرد! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39