
امان از دلتنگی. میگن وقتی مصیبتی بهت وارد شد برای امام حسین گریه کن. خوشا به حال ما که امام حسین رو داریم.خدایا اینا چه قدرتی دارن که میتونن اینا رو بخونن؟! چرا هی میترکه این بغض لامصب. متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت...
ادامه مطلب